Εντρόπιο βλεφάρου

Τι ονομάζουμε εντρόπιο;

Το εντρόπιο είναι η πάθηση του βλεφάρου στην οποία παρατηρείται στροφή του κάτω βλεφάρου προς τα έσω με αποτελεσμα οι βλεφαρίδες να στρέφονται προς την οφθαλμική επιφάνεια.

Τι προκαλεί το εντρόπιο του βλεφάρου;

Το εντρόπιο παρουσιάζεται συνήθως σε μεγαλύτερες ηλικίες λόγω της χαλάρωσης των εσωτερικών ιστών που υποστηρίζουν το βλέφαρο. Σπανιότερα μπορεί να εμφανιστεί μετά από τραυματισμό ή μετά από εκτεταμένου βαθμού φλεγμονή.

Ποια συμπτώματα έχουν οι ασθενείς με εντρόπιο;

Οι ασθενείς με εντρόπιο έχουν συνήθως προβλήματα υπό τη μορφή ερεθισμού του ματιού και δακρύρροιας. Συχνά παρατηρείται και πόνος στο μάτι.

Είναι επικίνδυνο να έχει κανείς εντρόπιο βλεφάρου;

Αν ένα εντρόπιο δεν αντιμετωπιστεί υπάρχει ο κίνδυνος να επηρεαστεί ο κερατοειδής. Στις περιπτώσεις αυτές μπορεί να παρατηρηθούν έλκη στον κερατοειδή, μολύνσεις και νεοαγγειώσεις. Όλες αυτές οι σοβαρές επιπλοκές μπορεί να οδηγήσουν σε μη αναστρέψιμη μερική απώλεια της όρασης.

Πώς αντιμετωπίζεται το εντρόπιο;

Η αντιμετώπιση του εντροπίου είναι χειρουργική. Η επέμβαση γίνεται από χειρουργό οφθαλμίατρο υπό τοπική αναισθησία. Με το χειρουργείο σταθεροποιούνται οι ιστοί ώστε να στραφεί το χείλος του βλεφάρου και οι βλεφαρίδες μακριά από τον οφθαλμό. Οι ασθενείς συνήθως επιστρέφουν άμεσα στις καθημερινότητά τους μετά το χειρουργείο.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.